Ambitieuze groei
Het platform, dat de babymarkt verduurzaamt en ouders tegelijkertijd flink ontzorgt, heeft grootse plannen. De campagne, die eind januari eindigt, verloopt zeer succesvol en heeft als doel €500.000 op te halen voor de verdere ontwikkeling van het platform, het optimaliseren van de logistiek en het realiseren van internationale uitbreiding. Tiny Library wil de klantervaring en de processen verder verbeteren. Zoals het beheer en de administratie van verhuurde producten verder te automatiseren. Munneke: “Concreet betekent dit dat bijvoorbeeld het scannen en koppelen van producten efficiënter wordt ingericht. Daarnaast gaat een deel van het geld naar het optimaliseren van het refurbishment center, waar gehuurde spullen worden schoongemaakt en klaargemaakt voor hergebruik.”
Tiny Library gaat internationaal
De plannen gaan verder dan alleen Nederland. “In 2025 richten we ons op een actieve marketingcampagne in België, en in 2026 willen we een pilot in Duitsland starten,” vertelt Munneke. “Onze langetermijndoelstelling is om in 2028 dé circulaire keuze te zijn voor babyproducten in Nederland, België en Duitsland. We streven naar een marktaandeel van 10% en willen dat zeker 75% van de ouders ons overweegt bij hun keuzes.”
Bijdragen aan de duurzame revolutie?
Investeren in Tiny Library is laagdrempelig; vanaf €545,62 – goed voor twee aandelen – kunnen particulieren deelnemen. Deze keuze voor crowdfunding past bij de visie van het bedrijf. “Het is een manier om onze community te betrekken en particulieren de kans te geven ambassadeur voor ons merk te worden,” zegt Munneke. “Wie investeert, voelt zich onderdeel van onze missie en deelt ons verhaal eerder met vrienden en familie. Die betrokkenheid is voor ons heel waardevol.”
De campagne loopt nog tot 31 januari and Tiny Library is nog op zoek naar de laatste investeerders. Dit is je kans om deel uit te maken van deze duurzame missie en bij te dragen aan een circulaire toekomst voor babyspullen! Doe mee.